Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Mrzí nás, že se potýkáte s problémy týkajícími se vaší objednávky. Naším cílem je, abyste byli s nákupem maximálně spokojeni, a proto se snažíme vyřizovat reklamace co nejrychleji a nejpohodlněji.

Doporučujeme:

Než přistoupíte k vyplnění formuláře, doporučujeme si pečlivě přečíst naše dokumenty, kde najdete všechny potřebné informace o postupu, lhůtách i vašich právech:

Jak postupovat

Reklamaci nebo žádost o vrácení zboží lze uplatnit výhradně prostřednictvím našich online formulářů. Vyplnění zabere jen pár minut a výrazně urychlí celý proces. Po odeslání formuláře vás budeme co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.

Na co nezapomenout

- Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Přiložte vytištěnou kopii faktury, abychom mohli vaši žádost rychleji zpracovat.
- Pokud se jedná o vadné zboží, připojte prosím krátký popis závady nebo fotografie.

Adresa pro vrácení zboží (do 14 dní):

Aurea commerce s.r.o
Vysoká Pec 220, Bohutín 26241

Kontaktní údaje:
Telefon: 777 247 748
E-mail: info@alre.cz

V případě reklamace vám zašleme instrukce my po přijetí vašeho formuláře.


Reklamace a vrácení řešíme rychle, férově a bez zbytečného odkladu. V případě jakýchkoli nejasností se na nás neváhejte obrátit.