Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Aby bylo jasné, kdy použít vrácení zboží a kdy jde o reklamaci, připravili jsme přehledný a férový postup. Naše zboží je nové, nepoužité a popisujeme ho poctivě – ať přesně víte, co kupujete.
Kdy použít vrácení zboží (do 14 dní)
Vrácení využijte, pokud jste si nákup rozmysleli, produkt vám nevyhovuje, nebo jste očekávali něco jiného. Zboží ale musí být nepoužité a pouze vyzkoušené v rozsahu, jako kdybyste ho hodnotili v obchodě.
Kdy jde o reklamaci
Reklamace se uplatňuje, pokud je produkt vadný, nefunkční, dorazil poškozený, nebo nesouhlasí s popisem. V takovém případě vám samozřejmě vše vyřešíme rychle a férově.
Jak postupovat
Veškeré žádosti řešíme přes online formuláře, díky kterým je proces rychlý, přehledný a automaticky zaevidovaný. Po vyplnění reklamačního formuláře vás budeme kontaktovat s dalším postupem. Po vyplnění formuláře pro vrácení zboží do 14 dnů postupujte dle instrukcí níže.
Na co nezapomenout
• Zboží vždy pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
• Přiložte kopii faktury – urychlí to zpracování.
• U reklamace připojte fotografie závady nebo přesný popis problému.
• U vrácení musí být zboží v původním stavu, nepoužité nad rámec vyzkoušení.
Adresa pro vrácení zboží (do 14 dní):
Aurea Commerce s.r.o.
Vysoká Pec 220, Bohutín 26241
Kontaktní údaje:
Telefon: 777 247 748
E-mail: info@alre.cz
V případě reklamace:
Neposílejte prosím zboží bez domluvy. Po vyplnění formuláře vám pošleme přesné instrukce.
Reklamace i vrácení řešíme rychle, férově a bez zbytečných průtahů. Pokud si nejste jistí, co zvolit, jednoduše nás kontaktujte – rádi poradíme.
